حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

فروش انواع بلوک سقفی در اصفهان

قیمت بلوک سقفی در اصفهان

از پرکاربردترین انواع بلوک مورد استفاده در اصفهان، می‌توان به بلوک‌های سقفی اشاره کرد که از شن، ماسه و سیمان برای تولید آن‌ها استفاده ميشود.  بلوک هاي سقفی جزو المان‌های غیر سازه ای به شمار می‌رود  و نقش باربري ندارد؛ به این معنا که تنها دارای خاصیت پرکنندگی بوده و برای تحمل نیرو و فشار مناسب نیستند. گروه ساسان دژ در زمینه فروش بلوک سقفی در اصفهان فعالیت داشته و انواع این محصول را در اندازه‌های مختلف(10و15و25و30) و کیفیت بالا به بازار عرضه ميكند. شما می‌توانید برای ثبت سفارش خرید و یا اطلاع از قیمت بلوک سقفی در اصفهان با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع بلوک سقفی در ساسان دژ (به روزرسانی قیمت در تاریخ 1403/02/16)

نام محصول قیمت درب کارخانه (هرعدد) قیمت تخلیه در سطح اصفهان (هرعدد)
بلوک دیواری سه خانه ته پر 8.500 (تومان) 10.200 (تومان)
بلوک سقفی 30 11.400 (تومان) 14.200 (تومان)
بلوک سقفی 25 11.000 (تومان) 13.000 (تومان)
بلوک سقفی 15 تماس بگيريد تماس بگيريد
بلوک سقفی 10 8.500 (تومان) 9.700 (تومان)

نکته 1: قیمت‌های تخلیه بلوک با در نظر گرفتن ماکسیمم تعداد بلوک قابل بارگیری در کامیونت‌های مخصوص حمل بلوک لحاظ شده است. این تعداد برای بلوک‌های دیواری (350 عدد)، بلوک‌های سقفی 30 (250 عدد)، بلوک‌های 25 (300 عدد)، بلوک‌های 15 (400 عدد)، بلوکهای سقفی 10 (500 عدد) می‌باشد.
نکته 2: قابلیت ارسال انواع بلوک به سایر شهرهای حومه اصفهان نیز وجود دارد، در این موارد قیمت تخلیه متناسب با مسافت حمل، ترافیک موجود و تیراژ خرید تعیین می‌شود.

سوالات متداول
  • قیمت بلوک سقفی در اصفهان بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

قیمت بلوک سقفی در اصفهان بر اساس نوع بلوک، مصالح به كار رفته در توليد همچون شن و سيمان، ابعاد، کیفیت و فروشگاه عرضه کننده تعیین خواهد شد.

  • کیفیت بلوک‌های سقفی تولیدشده توسط ساسان دژ چگونه است؟

ساسان دژ شن‌ موردنیاز برای تولید بلوک سقفی اصفهان را از بهترین معادن مهیار تهیه کرده و سیمان خود را فقط از کارخانه اردستان تامین می‌کند. همچنین با بهره گیری از کادر مجرب و تکنولوژی به روز، به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان بلوک سقفی در اصفهان شناخته شده است.

  • تولید بلوک سقفی در ساسان دژ به چه صورت انجام می‌شود؟

توزین سیمان تمامی محصولات اعم از تیرچه و بلوک سقفی در ساسان دژ توسط اسکروهای مجزا انجام می‌گیرد تا سبب تولید محصول باکیفیت و یکنواخت شود. همچنین این امر سبب كاهش هزينه ها ودر نتيجه کاهش قیمت بلوک سقفی در اصفهان ميشود.

  • حمل بلوک‌های سقفی به محل ساختمان چگونه انجام می‌شود؟

بلوک‌های سقفی با توجه به نوع و اندازه خود در تعداد مشخص و توسط کامیونت‌های بغل بازشو بارگیری شده و به محل پروژه منتقل می‌شوند.

  • آیا می‌توان خرید بلوک سقفی در اصفهان را با تيراژ بالا از ساسان دژ انجام داد؟

بله. ساسان دژ با تولید منظم و روزانه و بهره گیری از دپوی قابل توجه بلوک‌های سقفی، قابلیت ارسال هر تعداد بلوک سقفی در طول روز را دارد. در صورت نیاز به خرید انبوه بلوک سقفی در اصفهان با ما تماس بگیرید.

بلوک سقفی چیست؟

بلوک سقفی چیست و چه کاربردهایی دارد

بلوک سقفی یا Roof Block یکی از مصالح ساختمانی است که در سقف تیرچه بلوک و همراه با تیرچه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع بلوک‌ها در فاصله میان تیرچه‌ها قرار گرفته و به جای ایفای نقش سازه ای، برای قالب بندی بتن دال مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بلوک‌ها باید بتوانند ضربه‌های هنگام بارگیری و تخلیه ، نیرو و وزن عبور كارگران و نيروي بتن ریزی از فاصله استاندارد را تحمل کنند. بلوک‌های سقفی دارای وزن بسیار کمی هستند؛ به همین دلیل نیروهای ایجادشده در اثر زلزله را کمتر جذب می‌کنند و می‌توانند بار مرده سقف را کاهش دهند. مهمترین ویژگی‌ استفاده از بلوک سقفی در اصفهان عبارتند از:

  • قابلیت تحمل انواع ضربه‌ها در اثر حمل و نقل یا بتن ریزی
  • ساخته شده از بتن، سفال یا یونولیت
  • نداشتن اثر شیمیایی بر روی بتن
  • دارای عرض ثابت و تعیین ارتفاع و طول بر اساس مشخصات سقف
  • قابلیت تحمل بار مرده و زنده سقف بدون نیاز به بتن ریزی در برخی مدل‌ها

کاربرد بلوک سقفی در اصفهان

بلوک سقفی یکی از بهترین و متداول‌ترین انتخاب‌ها برای شکل دادن به انواع سقف‌ها و ساخت ساختمان‌های چند طبقه است. با خرید بلوک سقفی در اصفهان خیالتان راحت خواهد بود که محدودیتی در انتخاب روش ساخت و ساز ندارید و می‌تواند پوشش مقاوم سقف را با یک هزینه بسیار مقرون به صرفه انجام دهید. از سمت دیگر بلوک‌های سقفی دارای استحکام زیادی بوده و می‌توانند به عنوان عایق صوتی یا حرارتی هم عمل کنند. البته باید دقت داشته باشید که حتما بلوک سقفی را از یک تولیدکننده معتبر خریداری کنید که با رعایت استاندارد‌ها، بتواند محصول مناسبی را به شما ارائه دهد.

قالب بندی سقف به كمك بلوک سقفي در اصفهان انجام می‌شود؛ استفاده از این بلوک‌ها ضمن پوشش سقف، باعث کاهش هزینه‌های مربوط به بتن ریزی هم می‌شود.

نحوه انبار کردن بلوک‌های سقفی

پس از خرید بلوک سقفی در اصفهان، ممکن است تا زمان نیاز به استفاده از آن‌ها، ناچار به انبار کردن این محصولات شوید. در این مرحله باید اصول انبار کردن و حمل و نقل بلوک‌های سقفی را بشناسید تا بتوانید از این محصولات بدون آسیب استفاده کرده و سلامت آن‌ها را حفظ کنید. مهمترین نکات در این زمینه عبارتند از:

  • خودداری از روی هم قرار دادن تعداد زیادی بلوک سقفی
  • جابجایی بلوک‌ها با استفاده از خودرو‌هایی که حفاظ‌های بلند و محکم دارند
  • توجه به وزن بالای بلوک در زمان جابجایی
  • قرار ندادن بلوک سقفی در معرض تابش مستقیم نور خورشید
  • قرار گرفتن بدون فاصله بلوک‌ها از هم در محل نگهداری یا خودرو‌های حمل
  • توجه به نوع بلوک‌های سقفی و خواص اشتعال پذیری آن‌ها

ابعاد استاندارد بلوک سقفی

یکی از موارد مهم در تخمی‌ن تعداد بلوک‌های موردنیاز برای پوشش سقف، اطلاع از ابعاد آن است؛ زیرا با این کار شما می‌توانید مقدار بلوک موردنیاز برای هر متر مربع از سقف را به همراه هزینه‌های لازم پیش بینی کنید. بر اساس استاندارد، ابعاد بلوک‌های سقفی در حدود 20 در 55 در 25 سانتی متر است؛ اما شما می‌توانید بسته به نیاز خود، با تولیدکننده صحبت نمایید. شما می‌توانید از قیمت بلوک سقفی در اصفهان در اندازه‌های 10، 15، 25 و 30 با استفاده از جدول درج شده در همین صفحه اطلاع پیدا کنید.

وزن بلوک سقفی

وزن بلوک‌های سقفی در حالت کلی به ابعاد، ارتفاع، نوع مواد اولیه و اشکال مختلف آن بستگی دارد؛ در زمان خرید بلوک سقفی اصفهان باید بدانید که وزن آن از یک کارخانه به کارخانه دیگر متفاوت است ولی به طور کلی وزن این نوع بلوک‌ها از 3 تا 17 کیلوگرم متغیر است.

انواع بلوک سقف در اصفهان

بر اساس نوع ماده ای که برای ساخت بلوک سقفی در اصفهان مورداستفاده قرار می‌گیرد، می‌توان این محصولات را در دسته‌های مختلفی قرار داد که عبارتند از:

معرفی انواع بلوک سقفی

1- خرید بلوک سقفی سفالی در اصفهان

نوع سقفی بلوک در اصفهان معمولا حدود 3 تا 10 کیلوگرم وزن دارد و به حالت شیاردار ساخته می‌شود؛ به همین دلیل می‌تواند چسبندگی خوبی با بتن به وجود آورد. در زمان خرید بلوک سقفی سفالی اصفهان باید به صدای زنگ دار آن توجه کنید؛ زیرا داشتن یک صدای خفه، نشاندهنده مناسب نبودن فرایند پخت است و تاب آوری این نوع بلوک بسیار کم خواهد بود. بلوک‌های سفالی به دلیل مقاومت زیادی که در برابر آتش سوزی دارند، برای ساخت ساختمان‌های مختلف به کار می‌روند؛ اما در زمان خرید باید دقت کنید که هیچ نوع ترک، دانه‌های آهکی، رنگ غیر یکنواخت یا انحنایی در آن‌ها وجود نداشته باشد.

2- خرید بلوک سقفی سیمانی سبک در اصفهان

یکی دیگر از انواع بلوک سقفی اصفهان، به نام بلوک سقفی سیمانی سبک اصفهان شناخته می‌شود که معمولا از سیمان پرتلند، آب و ماسه ساخته شده است. این بلوک‌ها به دو شکل توپر و توخالی روانه بازار می‌شوند و در مقایسه با بلوک سقفی سفالی اصفهان استحکام بیشتری دارند. البته وزن بلوک سقفی سیمانی بیشتر از نمونه‌های سفالی بوده و در بازه 11 تا 17 کیلوگرم قرار می‌گیرد.

3- بلوک سقفی یونولیت

یکی از سبکترین انواع بلوک سقف به نام بلوک سقفی یونولیت شناخته می‌شود که از جنس پلی استایرن ساخته شده و وزنی در حدود 2.5 کیلوگرم دارد. بنابراین به عنوان نوع سقفی بلوک سبک اصفهان هم شناخته می‌شود و می‌تواند مقاومت خوبی را در برابر زلزله برای ساختمان‌های مختلف ایجاد کند. از سوی دیگر این نوع از بلوک سقفی اصفهان بسیار ضربه پذیر بوده و سرعت اجرای سقف را تا حد زیادی افزایش می‌دهد؛ اما در زمان آتش سوزی ممکن است که گازهای خطرناکی تولید کند.

4- خرید بلوک پوکه ای سقفی سیمانی در اصفهان

بلوک پوکه ای را می‌توان یکی از انواع بلوک سقفی سیمانی سبک اصفهان دانست که از سنگدانه‌های سبک در ترکیب با آب و سیمان ساخته می‌شود. این بلوک معمولا حالت توخالی دارد و خود دارای دو نوع معدنی و صنعتی است. بلوک پوکه معدنی در واقع نوعی از خاکستر آتش فشان است و از سنگ معدن یرلیت ساخته می‌شود. اما بلوک پوکه صنعتی بیشتر از خاک رس یا سنگدانه‌های لیکا ساخته می‌شود و به دو صورت توپر و توخالی در بازار موجود است.

قیمت هر عدد بلوک سقفی

باید بدانید که قیمت بلوک سقفی در اصفهان بر اساس هر عدد تعیین می‌شود و دو حالت درب کارخانه یا تخلیه در سطح شهر را دارد. برای مثال قیمت بلوک سقفی سفال 25 در 20 در 50 در حالت تحویل درب کارخانه، ارزان‌تر از تخلیه در سطح شهر است؛ زیرا هزینه‌های حمل و نقل به آن اضافه نمی‌شود. از سوی دیگر قیمت هر عدد بلوک سقفی، به نوع آن هم بستگی دارد؛ برای مثال قیمت بلوک سقفی فوم دار در مقایسه با دیگر انواع آن قدری بالاتر است. ما در گروه ساسان دژ در تلاش هستیم تا با تولید انواع بلوک‌های سقفی و دیواری، قیمت هر عدد بلوک سقفی را تا حد امکان کاهش داده و با کمترین هزینه آن را در سطح شهر اصفهان تخلیه کنیم.

فروش بلوک سقفی

بلوک‌های سقفی به دلیل حساسیت بالا و ضخامت بسیار کم، از بلوک‌های دیواری آسیب پذیرتر هستند ولی قیمت بالاتری دارند. خرید بلوک سقفی بی‌کیفیت علاوه بر ایجاد پرتی و نامنظمی در محل پروژه و افزایش هزینه به دليل سفارش مجدد بلوک، باعث افزایش حجم بتن ریزی و در برخی موارد، آسیب دیدگی کارگران به هنگام عبور از روي بلوك می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود خرید بلوک سقفی در اصفهان را فقط از تولیدکنندگان معتبر انجام دهید. ساسان دژ انواع بلوک سقفی سیمانی را با رعایت بالاترین استانداردها به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید قبل از خرید بلوك سقفی در اصفهان با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و از جزییات محصول موردنظر،قيمت و شرایط خرید اطلاع پیدا کنید.

قیمت بلوک سقفی سیمانی در اصفهان

قیمت بلوك سقفی در اصفهان به عوامل مختلفی مانند نوع بلوک، ابعاد، کیفیت و نوع متریال استفاده شده بستگی دارد. علاوه بر این، قیمت بلوک سقفی سیمانی در اصفهان در کارخانجات مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد.ساسان دژ توليدكننده انواع بلوك سقفي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت در استان اصفهان ميباشد.جهت اطلاع از قيمت انواع بلوك سقفي با كارشناسان فروش ساسان دژ تماس بگيريد. در صورت نیاز به خرید تیرچه بتنی در اصفهان به لینک درج شده مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس