حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

قیمت فروش بلوک دیواری در اصفهان

قیمت بلوک دیواری در اصفهان

يكي ديگر از انواه بلوك هاي توليدي توسط ساسان دژ بلوك هاي ديواري است که به صورت سه خانه ته پر با ابعاد استاندارد 20 در 20 در 40 و در دو نوع 16 و 18 میل عرضه می‌شود. شما می‌توانید با خرید بلوک دیواری در اصفهان  از ساسان دژ جهت دیوارکشی انواع محوطه، باغ، زمین و همچنين برای گلداني و فونداسیون ساختمان‌ها بهره ببريد. ساسان دژ به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع بلوک دیواری در اصفهان فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلوک دیواری اصفهان و یا ثبت سفارش خرید، با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع بلوک در ساسان دژ (به روزرسانی قیمت در تاریخ 1403/02/07)

نام محصول قیمت درب کارخانه (هرعدد) قیمت تخلیه در سطح اصفهان (هرعدد)
بلوک دیواری سه خانه ته پر 8.500 (تومان) 10.200 (تومان)
بلوک سقفی 30 11.400 (تومان) 14.200 (تومان)
بلوک سقفی 25 11.000 (تومان) 13.000 (تومان)
بلوک سقفی 15 تماس بگيريد تماس بگيريد
بلوک سقفی 10 8.500 (تومان) 9.700 (تومان)

نکته 1: قیمت‌های تخلیه بلوک با در نظر گرفتن ماکسیمم تعداد بلوک قابل بارگیری در کامیونت‌های مخصوص حمل بلوک لحاظ شده است. این تعداد برای بلوک‌های دیواری (350 عدد)، بلوک‌های سقفی 30 (250 عدد)، بلوک‌های 25 (300 عدد)، بلوک‌های 15 (400 عدد)، بلوکهای سقفی 10 (500 عدد) می‌باشد.
نکته 2: قابلیت ارسال انواع بلوک به سایر شهرهای حومه اصفهان نیز وجود دارد، در این موارد قیمت تخلیه متناسب با مسافت حمل، ترافیک موجود و تیراژ خرید تعیین می‌شود.

سوالات متداول
  • ابعاد بلوک دیواری اصفهان در ساسان دژ چقدر است؟

ساسان دژ بلوک‌های دیواری را فقط در نوع 3 خانه ته پر با ابعاد استاندارد 20 در 20 در 40 تولید می‌کند.

  • آيا امكان خريد بلوك  ديواري در محل كارگاه ساسان دژ وجود دارد؟؟

بله.امكان خريد بلوك هاي ديواري چه در كارگاه و چه در محل پروژه وجود دارد.البته در صورت نياز به سفارش تيراژ بالا،توصيه ما خريد بلوك ديواري به صورت تخليه پاي كار در محل پروژه توسط كاميون هاي ساسان دژ ميباشد چرا كه باعث صرفه جويي در وقت و هزينه پرداختي ميشود.

  • قیمت بلوک سیمانی دیواری اصفهان چقدر است؟

قیمت بلوک دیواری در اصفهان بر اساس نوع بلوک‌ها(توپر،ته پر، ته باز،دو خانه،سه خانه)، نوع و مقدار شن و سيمان  به کار رفته در ساختار این محصولات، واحد توليد كننده،كيفيت بلوك و ابعاد آن‌ها مشخص می‌شود.

  • آیا علاوه بر بلوک دیواری، می‌توان سایر مصالح را هم از ساسان دژ خریداری کرد؟

بله. ساسان دژ تولیدکننده انواع تیرچه و همچنین انواع بلوک سقفی و دیواری در ابعاد گوناگون است و شما می‌توانید این محصولات را با تیراژ بالا از ما خریداری کنید.

بلوک دیواری چیست؟

بلوک دیواری چیست و چه کاربردهایی دارد

بلوک دیواری در اصفهان یکی از مصالح ساختمانی مقرون به صرفه است که در مرحله دیوارچینی مورداستفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از مخلوط بتن، سیمان، شن، آب و دیگر مصالح ساخته می‌شود انواع بلوک‌های دیواری دارای قابلیت فرم پذیری زیادی هستند؛ به همین دلیل برای انواع سازه‌ها مانند کف پله‌ها، نما و نرده‌ها هم از آن‌ها استفاده می‌شود. از سوی دیگر این بلوک‌ها مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی، رطوبت و آتش سوزی از خود نشان می‌دهند. شما می‌توانید برای خرید انواع بلوک دیواری در اصفهان با ما در ساسان دژ تماس بگیرید.

کاربرد بلوک دیواری

بلوک دیواری به دلیل ساختار مقاومی که دارد در ساخت انواع ساختمان‌های تجاری و صنعتی، پل‌ها و دیگر سازه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. اما از اصلیترین کاربردهای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختن دیوارهای داخلی و خارجی انواع ساختمان‌ها
  • ساخت دیوارهای حائل در پارکینگ‌ها، فضاهای باز، مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • ساخت دیوارهای پشتیبانی در راه پله‌ها یا سازه‌های سنگین
  • ساخت انواع محافظ برای لوله‌های گاز یا سیم‌های برق در ساختمان‌ها
  • ساخت دیوارهای جداسازی در فضاهای صنعتی
  • ساخت دیوارهای محکم در پروژه‌های زیرزمینی مانند مترو و تونل
  • ساخت انواع آجرنما در فضاهای باز یا باغ‌ها
  • ساخت دیوارهای محکم در مناطق ساحلی و نقاط در معرض سیلاب

انواع بلوک دیواری در اصفهان

بسته به اینکه از چه ترکیباتی برای ساخت بلوک دیواری اصفهان استفاده شده باشد، این محصول در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرد که عبارتند از:

معرفی انواع بلوک دیواری

1- خرید بلوک دیواری سبک اصفهان

بلوک دیواری سبک اصفهان یکی از انواع بلوک سیمانی دیواری اصفهان است که عمدتا از پوزولان، پرلیت، چسب و آجر خمیری ساخته شده است. این نوع از بلوک‌ها دارای وزن بسیار کمی هستند؛ به همین دلیل حمل و نقل آن‌ها ساده تر بوده و سرعت اجرایشان هم بالاتر است. از انواع بلوک سبک دیواری در اصفهان برای ساخت دیوارهای داخلی در جایی که نیاز به مقاومت مکانیکی بالا و هدایت گرمایی کم باشد، استفاده می‌شود. ابعاد بلوک سبک دیواری در اصفهان معمولا برابر 10، 15 یا 20 سانتی متر است که به ترتیب برای تیغه بندی، دیوارهای بیرونی و حصارکشی مناسب هستند.

2- خرید بلوک دیواری سنگین

یکی دیگر از انواع بلوک دیواری اصفهان که در دسته بلوک‌های سیمانی قرار می‌گیرد، به نام سنگین شناخته می‌شود. این نوع از بلوک‌ها از قیر، سیمان، شن و ماسه تولید شده و بیشتر برای ساخت انواع دیوارهای باربر یا پشتیبانی، حصارکشی باغ‌ها و مساحت‌های بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نوع از بلوک‌ها دارای سنگدانه‌های متراکم هستند و معمولا ابعاد بزرگی هم دارند.

3- خرید بلوک خودبار

از دیگر انواع بلوک دیواری می‌توان به بلوک‌های خودبار اشاره کرد که با اضافه کردن فیبرهای پلاستیکی و فلزی ساخته شده و ممقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه، خوردگی و لرزش از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل از این محصول بیشتر برای ساخت دیوارهایی مانند دیوارهای حائل در پارکینگ یا ساختمان‌های صنعتی استفاده می‌شود که در معرض تاثیرات مکانیکی هستند.

4- خرید بلوک اتوکلاو در اصفهان

یکی دیگر از انواع بلوک سیمانی دیواری در اصفهان به نام اتوکلاو شناخته می‌شود که بافتی مشابه با آجر دارد؛ اما وزن آن کمتر و ابعادش بزرگتر است. این نوع از بلوک دیواری دوام زیادی دارد؛ به همین دلیل در زمان ساختمان سازی کمک می‌کند که مصرف فولاد تا 15 درصد و مصرف بتن تا 10 درصد کاهش پیدا کند. علاوه بر این، از نظر زمان ساخت هم تا حد زیادی صرفه جویی خواهد کرد.

فروش بلوک دیواری

فروش بلوک دیواری در ساسان دژ به 2 صورت تحویل داخل کارگاه و تخلیه بار در محل صورت می‌گیرد. همچنین قابلیت فروش و ارسال بلوک دیواری به سایر شهرهای حومه اصفهان هم با استفاده از انواع کامیون در ساسان دژ وجود دارد.

قیمت بلوک سیمان دیواری اصفهان

قیمت بلوک دیواری در اصفهان بر اساس نوع بلوک‌ها(توپر،ته پر، ته باز،دو خانه،سه خانه)، نوع و مقدار شن و سيمان  به کار رفته در ساختار این محصولات، واحد توليد كننده و ابعاد آن‌ها مشخص می‌شود. همچنین بلوک‌هایی که از مواد باکیفیت تری ساخته شده باشند، قیمت بالاتری دارند. از سوی دیگر برخی از بلوک‌ها جنبه تزییناتی دارند یا دارای ابعاد بزرگی هستند که با قیمت بیشتری به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید انواع بلوک دیواری را از ما در ساسان دژ با بهترین قیمت خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس